Monday, April 27, 2009

Penat

wahwahwah...

lama sungguh tidak mengupdate blog ini. kekurangan komitmen dan masa untuk online. hari ni begitu penat melayan ilmu yang masuk menusuk otak yang semakin beku. kelas kejam start pkul 8 pagi dan berakhir pkul 3 ptg... peeergghh... gilo apo. skang ni baru ada peluang mengadap laptop pinjam dan meng-online di mamak Darul Ehsan. skarang pkul 4, ada meeting di bilik MPP. pkul4? skang ni da lewat 3 minit lah.... sempat jugak lagi nak mengonline, sape suruh inform aku lambat sgt...wakakaka... tunggulah korang kat bilik tuh, lagi setengah jam aku sampai lah..

minggu lepas begitu sebok dengan pelbagai tugas. hari minggu ku yang sepatutnya dihabiskan dengan Honey yang tersayang pon terpaksa dikorbankan. kenapa? wahwahwah... aku kena jadi fasilitator yang tidak bertauliah di kem kepimpinan pengawas yang bertempat di Seksyen 32, sekolah jalan kebun...

sorry honey, hubby terpaksa menanggung tugas yang telah diamanahkan... sorry sangat2.. love u so much..

hari ahad yang indah juga tidak dapt menghabiskan masa secukupnya dengan Honey tersayang. diriku ini terpaksa masuk diskusi untuk presentation pagi tadi. sorry honey, terpaksa menyuruh honey pulang awal... love u so much..

...

jap, nak masuk meeting jap...

No comments: